Productcondities

Voor al onze producten hanteren we diverse productcondities met daarbij passende prijzen. Op de productpagina vermelden we de cosmetische en technische staat van het product. In onderstaande tabel zie je een toelichting van de diverse categorieën.

Cosmetische staat Technische staat (Onderstaand voorbeeld betreft een beamer)
(A+)"Nieuw product" (Is vrij van beschadigingen en product is niet gebruikt. Dit product wordt bijna altijd in zijn originele verpakking geleverd. Het kan soms voorkomen dat de originele verpakking niet aanwezig is). (A+)"Nieuw product" (Product is niet gebruikt en werk dan ook als nieuw. De beeldkwaliteit kan geen tekenen van gebruik vertonen en overige onderdelen van de beamer functioneren ook als nieuw)
(A)"Als nieuw"(Product ziet er zo goed als nieuw uit. Geen tot enkele zeer lichte gebruikssporen). (A)"Als nieuw"(Product is gebruikt maar is technisch in nieuwstaat. Bijvoorbeeld beeldkwaliteit van een beamer en optiek zijn als nieuw).
(B)"Zeer lichte gebruikssporen"(Product ziet er netjes maar licht gebruikt uit. Kan enkele gebruikssporen bevatten). (B)"Zeer lichte gebruikssporen"(Product werkt goed maar kan door gebruik uit het verleden enkele zeer lichte tekenen van gebruik vertonen. Bij een beamer kan bijvoorbeeld een lichte kleurafwijking in de projectie zichtbaar zijn of de lichtopbrengst is ietswat verminderd.
(C)"Zichtbaar gebruikt"(Product heeft duidelijk zichtbare gebruikssporen. Eventuele grotere beschadigingen of gebreken worden toegelicht. (C)"Zichtbaar gebruikt"(Product werkt goed maar kan door gebruik uit het verleden tekenen van slijtage vertonen. Componenten uit de beamer kunnen bij veelvuldig gebruik oorzaak zijn van lichte kleurafwijkingen ,contrastvermindering of verminderde lichtopbrengst in de projectie.
Voorbeelden van cosmetische slijtage: Krasjes, verkleuring van behuizing of andere zichtbare gebruikssporen. Voorbeelden van technische slijtage: Verminderde lichtopbrengst, contrast of kleurweergave.